logo WTCH

slide03.jpg

Of je nu salesmedewerker bent in een grote organisatie of zelfstandig ondernemer, het commerciële proces ontwikkelt zich razendsnel en stelt steeds andere en hogere eisen aanprofessionals in commerciële functies. Eisen waar je tegen opgewassen moet zijn.

De moderne verkoper is manager van de relatie tussen de klant en de organisatie die hij vertegenwoordigt. Dat betekent dat jerelevant moet zijn voor klanten en echte waarde moet weten te creëren. 

In vergelijking met het oude verkopen waarbij transacties, targets en cijfers veelal centraal stonden, is dat nogal een verandering. Verandering die nieuwsgierig zou moeten maken. De MICA Salesscan© beantwoordt die nieuwsgierigheid en geeft inzicht in hoe professionals zijn opgewassen tegen de uitdagingen die zij in verkoop- en relatiebeheer tegenkomen. 

MICA


ANTWOORDEN?
MICA Salesscan© geeft antwoorden op vragen als: 

> voldoe ik als verkoper aan de nieuwe eisen?
> waar liggen krachten en kansen van ons verkoopteam?
> wat vinden onze klanten van onze rol?
> hoe beoordelen we nieuwe medewerkers?

 

HOE WERKT HET?
De scan werkt op basis van een aantal stellingen. De deelnemer vult deze voor zichzelf in en laat dat tevens doen door iemand anders die hem/haar redelijk goed kent. Deze kan een klant zijn, een collega, een manager of iemand anders naar keuze, of een combinatie van deze. De scan geeft na invulling een beeld van hoe de deelnemer zichzelf ziet op 4 kern-thema's:
> eigenschappen
> visie
> opdracht creëren
> opdracht realiseren

Het beeld van de respondenten geeft inzicht in de rol die de verkoper volgens anderen vervult en laat tevens zien waar anderen vinden dat de deelnemer zou moeten ontwikkelen. Hoe meer respondenten de scan invullen, hoe duidelijker het 360 graden beeld wordt.

Multichannel sales, sociale media, internet en networking. Of je nu salesmedewerker bent in een grote organisatie of zelfstandig ondernemer, het commerciële proces ontwikkelt zich razendsnel en stelt steeds andere en hogere eisen aanprofessionals in commerciële functies. Eisen waar je tegen opgewassen moet zijn.

 

VOOR WIE? 
> Salesteams die hun gezamenlijke krachten, talenten en ontwikkelingsbehoeften willen kennen. MICA als teamscan
> Iedereen met een commerciële rol die wil weten waar sterkten liggen en waar ontwikkeling gewenst is. MICA als monitor voor persoonlijke ontwikkeling
> (HR) Managers die nieuwe commerciële medewerkers werven. MICA als assessment tool
> Trainers en consultants die werken aan salesdevelopment. MICA als monitor voor persoonlijke ontwikkeling


KOSTEN
De investering voor de MICA scan bedraagt € 37,50 exclusief btw per rapportage. Wanneer de scan door de salesmedewerker en door 1 respondent wordt ingevuld bedraagt de investering dus € 75,-

Aanmelden of vragen? Vul het contactformulier op deze pagina in en wij nemen contact me je op.

 

Share this

WTCH werkt onder andere voor:

WTCH werkt onder andere voor

© WTCH 2018

Designed by Teqa webdiensten