logo WTCH

lionking.jpg

Waarom zouden we genoegen nemen met?

Mensen maken vaak deel uit van een transactie. Het verbaast ons vaak, hoe slecht er wordt omgaan met deze klantcontacten. Hoe laag er wordt ingezet, hoe slecht er wordt gezorgd en hoe weinig sprake er is van klantgericht werken. En... hoe weinig de transactie dus oplevert.

Als partner van premiumbrands in Retail, Entertainment en Hospitality werken we aan verbetering van Sales en Customer Care. Wij zijn experts in Verkoop training, Service Training en Experience Management en richten ons op opmerkelijke ervaringen voor elke klant. Klanttevredenheid als basis voor meer resultaat. Bij ons gaan klantgerichtheid en sales hand in hand. Zonder een goede customer experience behaal je namelijk geen salesresultaten.

Wij werken vanuit concepten. Elke onderneming heeft een eigen concept bestaand uit producten en/of services, een setting waarin men opereert en gedrag dat de onderneming vertoont.

Een goed concept biedt onderscheid en betekenis voor de afnemer. Als een klant bereid is jou meer te betalen dan je concurrent, heb je het voor elkaar. Dat vraagt wel om leiderschap! Het leiderschap om voorop te durven lopen ten opzichte van je concurrenten. Leiden door voorbeeldgedrag in customer care en sales situaties.

Wij vinden dat je nooit concessies mag doen. Altijd streven naar het hoogst haalbare. "Waarom zouden klanten immers genoegen nemen met....?"

Wij willen de beste zijn en het beste krijgen. In de producten en services die we verkopen, in de deals die we sluiten, in de service die we geven en krijgen. En vooral in de onze relaties met mensen… Waarom? Omdat dat fijn is en omdat we daar samen blijer, verantwoordelijker en zorgzamer van worden. En ja, deze houding levert ons allen ook nog betere resultaten.

Share this

WTCH werkt onder andere voor:

WTCH werkt onder andere voor

© WTCH 2018

Designed by Teqa webdiensten