logo WTCH

paris metro life.jpg
Sales in a recession

Of we het leuk vinden of niet, bij veel bedrijven en veel verkopers gaat het wat minder. Nu zijn recessies van alle tijden en na elke dip komt vanzelf weer een hausse. Het verschil met alle vorige recessies is dat we nu langer moeten wachten. Het herstel zal bovendien heel traag gaan. En juist nu liggen er kansen voor slimme salesmensen. Het benutten daarvan vraagt om een aangepaste werkwijze die begint bij: ‘herverdelen’.

Lees meer...

De salesmanager gaat naar een nieuwe account. Net terug van salestraining heeft ze geleerd om vooral veel te vragen. Wat zoekt de klant? Welke behoefte heeft hij? Als ze dat achterhaalt kan ze vervolgens vertellen wat zij kan bieden en als het meezit sluit ze daarop de deal ...

Bij de start is er meteen een fikse klik met de klant. “Mooi, dan kan ik beginnen,” denkt ze. Ze opent met “Waar bent u precies naar op zoek?”

Lees meer...

Share this

WTCH werkt onder andere voor:

WTCH werkt onder andere voor

© WTCH 2018

Designed by Teqa webdiensten